Nallebudets blogg

Hej!

Nu har vi tagit det stora beslutet att börja blogga. Det var inte helt enkelt men jag hoppas vi ska klara det bra.

Vi kommer att blogga om hur det är att vara företagare och hur det är att jobba på/med Nallebudet. Vi kommer att ha inlägg från olika personer och hoppas att vi ska få möjlighet att ha intressanta gästbloggare.

Nallebudet & Co AB är ett företag som arbetar med E-handel på en rad olika områden. VI hyr bland annat ut internetbuttiker till andra genom dotterbolaget www.igallerian.se

I det bolaget har vi också marknadsförigssiterna www.jultips.nu och www.dinapresenter.se

Framför allt Jultips är ju högaktuell i dessa tider.

Förtillfället har vi två praktikanter som bidrar mycket i verksamheten. De viker askar, uppdaterar jultips och dinapresenter, jobbar med nya Sagopalatset och har hjälpt oss att få ordning på bloggen. Dessutom höjer de stämningen ytterligare i vilket vi alla på Nallebudet uppskattar.

Förutom att skriva detta inläggg sitter jag just nu och chattar med Nikki som har Nallebudet i england, Patrik, vår tekniker som bor i Karibien samtidigt som skrivbordet är fullt med räkenskapspapper, bokföringen ska in i morgon :( Jag försöker intala mig att det är kul men nu börjar stressen komma... ska var klart imorgon.

Ha en fortsatt bra dag.

Hälsningar
Hanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0