Sommarrusch i butiken!

Nu är det sommar och solen lyser med sin frånvaro här i Kalmar idag. Himlen är igenmulen och regn är nästan mer förekommande än uppehåll. Positivt är dock att vi har att göra här på kontoret. Jimmy och Kristin har semester den här veckan också, sedan är alla semestrarna avklarade. Jag har haft mina två veckor och de bjöd på strålande sol och mycket bad och grillkvällar, vilket jag är mycket nöjd med : ) Nu är det återigen full fokus på arbetet.

Formexmässan hägrar för Brigbys och nästa vecka åker vi upp till Stockholm där vi ska ägna första dagarna åt uppbyggnad av vår monter. På torsdag den 12:e augusti öppnar mässan och då hoppas vi på många besökare och riktigt bra försäljning.

Nallarna packas i vanlig ordning här på Nallebudet och vår vikarie Tina är en riktig fena på att hantera ordrarna. Det har varit mycket att göra i vår fysiska butik Sagopalatset idag, vilket är otroligt roligt. Villervallarean på 30% är outstanding ett stort dragplåster, men även våra andra produkter är uppskattade. Idag började vår tv-reklam för butiken sändas, TV4 i Kalmar län. Även Nallebudet sponsrar vädret. Det är väldigt spännande och vi hoppas på mycket positiv respons.

Nu är det dags att jobba en stund till innan jag avrundar min arbetsdag!
Ha en fortsatt bra vecka och en skön sommar.

Varma kramar
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0